GARANTIJA IR GRĄŽINIMAS

 Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis “Mažmeninės prekybos taisyklėmis”.
 Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai Pardavėją numatyta tvarka: raštu - elektroniniu paštu parduotuve@montismagia.lt .
 Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota, prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, nesuplėšyta pakuotė ir kt.). Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir garantinę kortelę (jei ji buvo išduota).
 Prekes, kurias nori grąžinti Pirkėjas gali pristatyti asmeniškai adresu Konstitucijos pr. pr. 12, Vilnius, darbo dienomis nuo 11:00 iki 19:00 valandos, arba atsiųsti šiuo adresu pasinaudodamas kurjerio paslaugomis su pristatymu „iki durų“. Prekės negali būti grąžinamos į pašto skyrių arba paštomatą. Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis teise atsisakyti prekių pirkimo, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos.
 Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
 Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiose taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Pirkėjo pateiktos prekės kokybės vertinimas atliekamas parduotuvėje susiekiant su prekės gamintoju, pateikiant prekės pažeidimo faktinius įrodymus. Gamintojas, įvertinęs gautą medžiagą, atsižvelgiant į pateiktus įrodymus, patvirtina arba nepatvirtina garantinio aptarnavimo/grąžinimo. Siekiant padėti pirkėjui, po prekės vertinimo atliekami šie veiksmai:

- pašalinami daikto/prekės trūkumai (pataisomas daiktas/prekė);
- pakeičiama netinkamos kokybės prekė tinkamos kokybės preke;
- sumažinama prekės kaina;
- sugrąžinama sumokėta pinigų suma.

 Prekė bus laikoma kokybiška, jei (i) ji atitinka aprašymą ir savybes, nurodytas Elektroninėje parduotuvėje, (ii) ji yra tinkama įprastiniam naudojimui kaip ir kitos tai pačiai rūšiai priskiriamos prekės, (iii) prekės kokybė ir savybės yra tokios, kokių galima tikėtis iš kitos tai pačiai rūšiai priskiriamos prekės.
 Elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės, ypač rankų darbo gaminiai, gali būti pagaminti naudojant natūralias medžiagas. Kai kurios savybės – ruoželių variacijos, mezginio ar spalvos tekstūra nelaikomi defektais ar trūkumais. Gaminant prekes atrenkamos tik aukščiausios kokybės medžiagos, tačiau natūralios jų savybės yra neišvengiamos ir turėtų būti priimamos kaip prekės individualios išvaizdos dalis.
 Jei Pirkėjas prašo grąžinti sumokėtą kainą ir toks jo prašymas pagrįstas, Pirkėjui grąžinama visa už prekę jo sumokėta suma, įskaitant ir pristatymo išlaidas, susijusias su prekės siuntimu, taip pat tokios prekės siuntimo grąžinant išlaidas. Suma grąžinama tokiu pačiu būdu, kokį Pirkėjas pasirinko pirkdamas prekę.
 Kilus problemų dėl Elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės, Pirkėjas gali kreiptis elektroninio pašto adresu arba telefonu, nurodytais Elektroninės parduotuvės skiltyje „Parduotuvės kontaktai“. Taip pat Pirkėjas turi galimybę pateikti prašymą/skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštu p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninio ginčų sprendimo platformoje adresu ec.europa.eur/odr/.